У роботі з
дошкільниками радимо використовувати відносно нову технологію
особистісно-зорієнтованої моделі «Лялька-персона», яка забезпечить індивідуалізацію
виховних прийомів, диференційований підхід до кожного вихованця. У результаті
впровадження технології діти вчаться розуміти свої права та обов’язки, права
інших людей. Розвивається уміння висловлювати свої думки і почуття, уміння
мислити критично, уміння протистояти несправедливості. Діти розуміють, що усі
люди різні і до інших треба відноситися так, як хочеш, щоби відносилися до
тебе. Як і у кожної дитини, у ляльки своя історія, своє життя. І сприймаючи
ляльку за свого ровесника, діти вчаться аналізувати упередження, ситуацію тощо.
Технологія в певній
мірі може реалізувати завдання освітніх ліній Базового компонента, зокрема, «Особистість
дитини» та «Дитина у соціумі».
"Лялька-персона" зайняла чільне місце у освітньому процесі
закладів дошкільної освіти Роменщини Сумської області. Зокрема, на освітньому обласному
форумі процес використання технології представляє вихователь-методист Роменського закладу
дошкільної освіти №7, «Дзвіночок», Лариса Заворотько. (див. відео)
Про методику
використання технології «Лялька-персона» в освітньому процесі закладу
дошкільної освіти рекомендуємо ознайомитися детально на форумі Всеосвіта за
посиланням: https://vseosvita.ua/library/lalka-ak-persona-pedagogicnij-pidhid-dla-socialnogo-i-psihologicnogo-rozvitku-ditini-z-osoblivimi-osvitnimi-potrebami-75974.html


Немає коментарів:
Дописати коментар